HARMONY IN BALANCED COLORS

שיפוץ דירה במגדלי צמרת בתל אביב- תכנון אדריכלי, עיצוב פנים והום סטיילינג

פרויקט תכנון ועיצוב דירת 4 חדרים, אשר כלל שיפוץ כללי בכל הדירה שנערך כחודשיים, במהלכו נעשתה חלוקה שונה של החלל הציבורי ויחידת המאסטר.

מבחינה עיצובית בחרנו לשלב בין טבע, חומר וצבעוניות בגוונים עדינים אשר מעניקים לחללי הדירה טאץ' עיצובי ייחודי ומייצרים שילוב חומרים וצבעים הרמוני, מתוחכם אך אם זאת פשוט ורגוע.

בחרנו להשתמש בעץ הטבעי במספר אלמנטים שונים כמו פרקט הפישבון המדהים בגוון מעושן בהיר ובנוסף בחרנו גופי תאורה בכל חלל וחלל בפרויקט בגימור עץ טבעי, אשר מוסיפים תחושת חמימות שמשלבת במקביל גם אלגנטיות טבעית ונקיה.

חלל המטבח עבר שינוי ונפתח אל החלל הציבורי דבר שאיפשר לנו להוסיף לו אי ענק ומפנק. המטבח תוכנן בצורה פררלית שכוללת קו ארונות ארוך אחורי עם משטח שיש וכיור ובמקביל אליו אי מעל 3 מטר אורך שבעזרתו הגדלנו את משטח העבודה במטבח ואת מקומות האחסון באופן משמעותי.

בנוסף, בחרנו לבטל את חדר שירותי האורחים שהיה בדירה ולמקסם על ידי ביטולו את מקומות האחסון בדירה. במקום שירותי האורחים יצרנו קיר נגרות לאורך כל מסדרון החדרים, הכולל בתוכו את כל פונקציות השרות והאחסון הכללי של הבית.

בחדר המאסטר הגדלנו את חדר הרחצה ויצרנו מקלחון מפנק וגדול פי שניים מגודלו המקורי. במקביל שדרגנו והגדלנו את מקומות האחסון בחדר המאסטר.

את הפרויקט בחרנו להלביש בפרטי נגרות מעוצבים לפי מידה ועל פי הצרכים המדוייקים של הלקוחה וילדיה, פרטי הנגרות קיבלו נגיעה של צבעים עדינים המשתלבים אחד עם השני ומייצרים עניין בחללים השונים ועל אף הצבעוניות המעודנת שומרים על תחושת רכות, חמימות ורוגע.

כמו כן, שונתה תכנית העמדת רהיטי הסלון, מיקום הטלוויזיה בסלון שונה לצד ההפוך והיא ירדה מהקיר לטובת עמוד טלוויזיה שמקנה מראה קליל יותר לסלון.

הדירה אשר שטחה כ-95 מ"ר, תוכננה בצורה כזו שכל מי שנכנס אליה מעבר לקסם שבה ולתכנון והעיצוב המוקפד מתרשם שהיא גדולה יותר ממה שהיא בפועל.